onsdag 2 februari 2011

Onsdag..

...idag kände jag mig faktiskt hyfsat pigg när jag gick till jobbet..tjoho tänkte jag, det är på väg bort. Men ju mer tiden gick kände jag mig allt mer utmattad och febrig..och nu är jag fan snuvig igen..jag fattar ingenting. Jag ringde Linnea Axhem och hörde om hon kunde komma o byta av mig, Jag vet inte vad vi skulle gjort utan Linnea Ax den senaste tiden, hon är verkligen en klippa som ställer upp så mycket och ändrar sina planer ibland för att jobba ist. Det är verkligen guld värt. Det är så jobbigt när man blir sjuk i "vår bransch", min plats måste ju verkligen ersättas, det är inte som i en fabrik där man kanske klarar sig en dag utan en person..därför drar man sig in i det sista med att sjukanmäla sig. Jag brukar klara mig med att stoppa i mig en Ipren o köra på..men nu har detta hållt i sig sååå länge så nu vill jag bara bli frisk, och då tror jag bara vila hjälper. Förra året hade jag max 2 sjukdagar..nu har det bara gått drygt en månad och nu kommer jag vara uppe i 3 dagar, ska vara hemma imorgon med...Plus att jag saknar att kramas med Saga..hoppas hon inte glömmer mig=)


Här är bild på en knasig Sara Persson...som alltid bjuder på sig själv, och det gillar jag=) Glasögonen tillhör en alkis som glömde dom där..


Nu är jag redo att vara sjuk..

2 kommentarer:

  1. Haha klart man bjuder på sig själv :) Tycker de e kul när du skrattar åt mig haha :) Krya nu på dig vännen!! kramar !

    SvaraRadera
  2. Den sjukkuren skulle JAG vilja ha, total tystnad igår va?!

    SvaraRadera