söndag 23 januari 2011

Badhus o fest=)

Helgen har varit rolig. Igår hade vi lyckats samla alla i hela familjen med respektive o extra barn..allt som allt 10 pers..o lilla Saga förstås=) Vi var i Hörby av alla ställen, där vi badade i det nyrenoverade badhuset som finns där. Där fanns olika pooler med hopptorn o klättervägg, varmvattens bassäng, bubbelpool osv..Det var hur kul som helst, och kul att vi kunde vara med allihopa, det händer ju inte alltför ofta=) Mycket bra initiativ..=) Efteråt så åkte jag med hem till Kyllingaröd och Jennifer stylade mig inför Emma o Saras fest på kvällen. Hon är så duktig och det blev såååå bra, jag kände mig skitsnygg haha=)

Kvällen var succe, jag var inte där förrän nio..dom andra hade varit o bowlat med tidigare men nu var festen i full gång. Linnea var osså där och vi pratade om lite old times..skitkul, man har varit med om en del busigheter=)


Det blev kanske lite mycket för mig..minnet är inte med hela kvällen, men jag ursäktar mig med att det händer inte så ofta, och jag drack faktiskt bara vatten sen när vi var ute o dansa=)
Att stå med en tandkrämstub och ett ljus i handen känns ju ganska konstigt, men igår kändes det fullt normalt=)


Idag i vanlig ordning, frukost på maxi, korv pommes o fanta, med mie o filip..sen handlade jag en till ben and jerry glass, den jag åt i fredas var ju asssssgod, så idag blev det en större burk=) Söndag= slappedag o pizza, me like.

5 kommentarer: