söndag 30 januari 2011

Jaha..söndag..

..vad kan man säga om denna dagen..jag säger inte mycket iaf för jag har tappat rösten..vart attan har jag lagt den haha=) Nej men som Mie sa, fas 4 av min förkylning har kommit. Jag brukar avsluta mina förkylningar med att bli lite hes, denna gången har det blivit riktigt illa, kan inte prata överhuvudtaget, det kommer bara ut som en viskning. Det gör inte så mycket här hemma för jag är ju själv så jag pratar inte med någon. Men imorgon ska jag stänga på jobbet och är då själv efter kl 3..och det är ju en fördel om jag kan kommunicera med mina kunder, så dom inte tror jag är otrevlig. Så jag har ringt in Linnea, Ekström, inte Axhem..som ska jobba för mig. Det känns tråkigt att behöva vara hemma bara för att jag inte kan prata, jag känner mig annars rätt kry i övrigt..blir lite rastlös bara, men det antar jag att jag behöver öva på isf.

Gårdagen var mycket lyckad, jag o mie öppnade på jobbet och tog hand om alla beställningar. Kommunen skulle ha 35 sallader, dom skulle jobba helg och då ska minsann dom få både frukost o lunch på jobbet. När vi jobbar helg, och vi är tre istf två, så är det en lyx att kunna sitta ner o ta en riktig rast för en gångs skull..Kontrasten är stor om man säger så...

kl 12 stämplade jag ut, tog bussen till D-town där mor väntade och sen drog vi till Nova Lund för lite shopping..och för en gångs skull så köpte jag faktiskt en del!

Ett par byxor..inte leggings, inte stretchjeans..vet inte vad det kallas, men sköna var dom=)Från Kappahl av alla ställe!


Ett par jeansshorts..såg dom på Ginas hemsida, det var mest därför jag ville dit..dom var jääättttesköna! Nu väntar jag bara på att få använda dom.

Tröja från Indiska=)

Utsvängt linne från Indiska..gulligt=)


Sen blev det en vända på IKEA, mor handlade lite diverse, en barnstol som dom kan ha hemma när Saga kommer på besök..lite ljus..sen åt vi där med förstås=)

Har sovit hos päronen inatt..Nu har jag städat hela lägenheten..ska kolla film resten av dagen=) Kramar

2 kommentarer:

  1. Kram o tack för utflykten <3

    SvaraRadera
  2. Snygga kläder du :) jag var där igår och shoppade lite ;)

    SvaraRadera