fredag 21 januari 2011

I´m alive=)

...jag har bara inte så mycket att säga=) Dåligt med inspiration kan man säga. Energin är tillbaka iaf..har druckit drygt hälften av min Noniflaska och jag känner mig redan mycket piggare, orkar med o träna 3-4 ggr i veckan.. och framförallt så sover jag mycket bättre. Jag har alltid haft svårt för att somna..men det är inga problem nu, jag sover som en stock=) Har dock slutat med mina järnpiller för magen palla inte trycket..såg ju fan gravid ut nästan=)

Det märks att folk börjar få pengar igen..tror det är barnbidraget som kommer först..då ska folk ut och spendera..Tjejerna får öva sina engelska kunskaper på jobbet nu när det är handboll..Jag känner mig rätt säker på engelska så det är inga problem, värre är det för sara o mie..haha..rätt kul att lyssna på=)

I veckan som gått så har jag passat Saga..=) Linnea o Alec var på Friskis så jag var hemma hos dom i ca 2 timmar..det gick hur bra som helst. Jag är lite nervös inför att vara själv med henne, vad gör jag om hon inte är nöjd liksom? Men båda gångerna har de ju gått hur bra som helst..Jag lär känne henne lite mer när jag är själv med henne, jag kan se om hon trött..om hon vill ha mat osv, jag vet att hon gillar att kolla på tv, lampor och på projektorn=) Återstår bara att byta blöja, har gjort det två gånger under uppsikt av Linnea..haha..alla mammor tycker säkert det låter töntigt att jag är nervös över de..well well..that´s me=)

Jag är mycket stolt över att jag har ätit lagad mat varje dag denna veckan och ikväll har jag lyxat till det med en riktig festmåltid..kycklingfile, klyftpotatis, bärnesås o vitlökssmör ..smaskens,,och jag har köpt fancy efterätt med


Nu ska jag bara diska sen njuta i soffan med glass o Lets Dance=)

"Sinnesro"

3 kommentarer:

  1. Du är hur duktig som helst och vi är inte ett dugg oroliga när du passar henne<3 <3
    Och det dära med blöja är en vanesak, tillochmed jag tog tre dagar på mig innan jag vågade på mig första bytet;)

    SvaraRadera
  2. Mina fina töser:-) Älskar er<3

    SvaraRadera
  3. Hihi, bara lugn det är helt normalt att vara lite osäker! Min syster,som dessutom är gudmor till mina båda pågar, vågar inte ens byta blöja haha. Hon klarar inte innehållet. ;) Får smått panik.Kram Carina

    SvaraRadera