onsdag 26 januari 2011

Nya löparskor!

"Startskottet" here i come! Idag efter jobbet tog jag tag i att köpa nya löparskor. Linnea hängde med som assistent o smakråd. Ibland är det så att man bara hittar de man söker på en gång o idag var en sån dag. De första paret jag kollade på visade sig vara likadana som linnea o alec har. Dom var nedsatta från 1600 till 999..när det gäller löparskor så känner jag att kvalite kostar! Att lägga pengar på löparskor tjänar man nog på i längden. Plus att linnea o alec har sånna skor, och om dom säger att det är bra så brukar det oftast stämma=) Tyvärr kan jag inte ta i för fullt för jag har dragit på mig en förkylning=( Är snuvig o tung i huvudet. Fast med extra noni är jag inte ett dugg orolig för att det går över inom tre dagar!


I måndags var jag ute på en lååång promenad med Saga medans Linnea var o tränade..sen åkte vi ut till mor o far o åt spagetti med köttfärssås..det var en härlig dag med mycket kärlek=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar