torsdag 27 januari 2011

Torsdag..snart fredag

Fyndig rubrik eller hur..kom inte på något bra. Jag mår fortfarande inte bättre utav min förkylning..det är jobbigt att jag inte kan träna..men jag är inte sängliggande heller, det gör mig lite rastlös.
Såg på uppdrag granskning igår angående Ingav Kamprads miljoner..hur han effektivt har utnyttjat skattesystemet och flyttat pengar utomlands och på så sätt kommit undan med flera miljoner i skatt. Helt lagligt säger dom..vissa säger att han har lurat sina anställda och det svenska folket, Jag tycker det verkar rätt smart gjort för att tjäna på sitt företag, hade jag varit lika smart så hade jag nog gjort samma sak. Om det är helt lagligt så varför inte?

Gunnel kom ut med frukost från bageriet imorse..vad väljer man lixom?

Jag velade så mycket att rulltårtan blev helt torr..så det blev ägget..=)

Efter jag slutade så mötte jag upp Linnea o Saga..sen stack vi o kolla in Mie o Filips nya lägenhet, hon hade precis fått nycklarna vi mötte upp henne där..o vilken fiiiin lägenhet..mysigast i stan typ. Med spiraltrappa o loft o allt. Där ser jag fram emot att hänga i framtiden=)

Samtal på jobbet:
Kund:"Ska jag stoppa in den där?"
Jag: "Ja"
Jag: "Det händer inget, stick in det längre"

Vad kan det handla om tro?..det är inte vad ni tänker..och vad tänker ni på egentligen=)

2 kommentarer:

  1. Bankkort i babsen?
    Men vad.. ska Mie flytta ifrån kapellgatan? Hur ska det gå då.?

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med förkylning men du behöver inte känna dig ensam. Min hals är typ inte som den ska så får inte springa direkt. Lite tråkigt men krya på dig :) Känns ändå bättre när någon är på samma nivå ;)

    SvaraRadera