måndag 3 januari 2011

Hejsan hoppsan...

...i lördags så skulle jag baka scones..blev inspirerad av Hanna som bjöd på det när jag o Linnea var där o hälsade på..iaf..för det första så blev dem inte alls lika goda, för det andra så klarade inte bakplåtspappret 250 grader..vad händer..brandlarmet går i lägenheten, paniiikkk! Springer först runt som en yr höna och försöker kolla efter brandlarmet. Slänger upp fönstret och på med fläkten på max..det slutade efter ca 10 sek. Jag ska inte baka scones på lääänge..eller beställer jag av Hanna=)

Idag har det varit en superlugn dag på jobbet..låååångtråkigt! Det är bättre när det är lite att göra, jag o Linnea Ax höll ju på att somna ståendes..Inte mycket mer att säga om arbetsdagen där..kl 3 gick jag hem till Linnea o Alec för att jag skulle minsann passa mitt lilla gudbarn. Linnea ska börja jobba på att få bort mamma kilona..så det var hon o Alec som stack bort till Friskis för att köpa kort och träna lite, för den sakens skull så hjälper jag gärna till med barnpassning.. Hon var alldeles nervös innan dem skulle gå...hon är så söt=)
Jag lekte lite med Saga iaf...sen efter lite nappflaska så somnade hon i min famn..det var myyyysigt..sen kunde inte jag heller hålla ögonen öppna så jag fick också en liten powernap. Hon vaknade lagom tills dem kom hem..då vart det min tur att gå på ett medelpass..En lagom lång dag...=)
Imorgon ska jag till sjukan för att lämna lite blod, man är ju en bra medborgare.
Kram på er=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar