söndag 16 januari 2011

Var tog tiden vägen...

..jaha..då var semestern slut=) Helgen har flugit iväg..igår åkte jag ju ut till Degeberga och träffade mor, far, jokke, jennifer,,och Paul,,på fika på Ekströms. Jag tryckte i mig en supergod semla..och en nötkaka=) Kan inte få nog av deras kakor, dem slår allt annat som finns, trots att jag jobbar på ett annat kafé=)
Hem till mor o far..jag försökte få igång fars Playstation..det gick bra..jag vill inte kalla mig expert men vi fick iaf igång det. Det var ett bilspel..det gick hyffsat bra för mig..värre gick det för far..han behöver öva en del, det var iaf kul att kolla på repriserna.
Kvällen tillbringade jag hos Linda, med lite mat, cider o godis. Vi traggade o kollade på film. Jag lekte med deras nya valp..en mops, en sån med intryckt ansikte. Jag är inte så förtjust i sånna små kryp, men valpar är valpar..dem är alltid söta, och dem luktar så gott. Påminner mig om när våra hundar fick valpar när vi var små, det var lika roligt varje gång.


Jämfört med Bella så var den jäääättttte liten..bella är ju en stor new foundland


Sen åkte jag hem o sov hemma hos mor o far..där fick jag dela säng med denna lilla varelsen..Jennifers hund Marley som mor o far var hundvakt till=)

Mycket hundar denna helgen,,jag är verkligen en hundmänniska..har ju växt upp med hund. Synd att det inte går att ha hund när man bor i lägenhet o jobbar som jag gör.
Här är våra gamla hundar Nelly o hennes dotter Molly som växte upp med oss i Lökaröd.
Molly
.
Nelly


Hann med träning idag med vikter i gymmet o 45 min på löpbandet..som stannade efter 30 min..tokig blev jag! Så j-vla störigt!

Glöm inte Solsidan på tv4 ikväll 20.00!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar