lördag 15 januari 2011

Mysfredag..

Gårdagen bjöd på jobb från tidig morgon till kl 13 då jag stämplade ut. Första gången på en månad nu som jag är ledig två dagar irad!! Känns som att jag ska ha semester=) Jag jobbar mycket nu..men det är ju för att bra syfte. Iaf..hem o fika hos Linnea o Alec med far..och spexa lite med Saga..hon är så sööööt!
Jag o far körde till Vånga backen för att se hur det såg ut, ska eventuellt dig och åka skidor någon dag om vädret bjuder in..det var inte så farligt brant som i Åre så det ska nog gå bra=) En vända på Maxi och sen hem o ta en powernap på soffan. 30 min blev nästan två timmar. Jag hatar att sova så länge för jag känner mig alltid så vimmelkantig och illamående när jag vaknar efter så lång tid. Men jag var tvungen att sova för att orka med kvällens bestyr, som tur var bara var en trappa ner hos Mie=)
Vi tjänar ju faktiskt ihop en del dricks på jobbet, en krona där o en krona här..plus lite bidrag från Irene o kaffelatte tanten..det blir pengar de..och varför inte utnyttja dem till att ordna taco kväll med hela gängen. Sagt o gjort....



Vi avslutade med lite wii- tv spel..nåt Mario spel där man skulle köra mot varandra..jättekul var de! Vi spelade i lag o jag och Mathilda var ju vinnarlaget..iaf ett av dem=)


Lördagen..första dagen på min lilla semester..vad gör jag. Går på core pass på Friskis kl 10! Låter ju inte riktigt friskt..men nu efteråt känns det himla bra. Ska snart ta bussen ut till D-town för att träffa mor o far på Ekströms. Ikväll ska jag hem till Linda o tragga skit=) Kraaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar