lördag 8 januari 2011

Lördag helt enkelt..

Kvällen har varit en rolig kväll..fast som vanligt så var jag på jobbet först 6-12..sen var jag på gymmet en sväng. Nu ikväll så har jag, mor o far varit och bowlat...gissa vem som vann.....meeeeee! haha..Jag är rätt tävlingsinriktad av mig men försöker dölja det. Det kan se ut som att jag inte bryr mig men innerst inne så kokar jag för att jag är så kass. Men inte ikväll, jag var i mitt esse..eller vad säger ni om denna serien..jag är i mitten, lägg märke till alla X..det betyder Strike=)


Det var rätt jämnt mellan far o mig..mor var lite efter..men hon hade kul ändå..trots dåligt knä..kanske kokade hon med innerst inne, isf döljde hon det mycket bra=)




Middagen intogs på Steakhouse..oxfile högg jag in på..mycket gott, fast jag blev inte riktigt mätt så jag högg in på mors kyckling med=)Sen tog vi budgetvarianten med kaffe o efterrätt på McDonkan..det funkar det med=)


Imorgon väntar jobb igen..6-15..är där mycket nu känns det som, men vad ska man annars göra i sånt här deprimerande väder..kan lika gärna jobba=)

1 kommentar:

  1. Äsch Elin, du var så duktig ju och jag kände mig så mjuk o lugn .. fast lite retsamt är det. Jag har ju varit riktigt duktig på detta en gång i tiden.. Men nästa gång, då dj.. ska ni se på gnistor <3

    SvaraRadera