onsdag 5 januari 2011

..onsdag..

ingen vidare kreativ överskrift..fast jag är imponerad att jag skrev rätt dag..dagarna flyter lätt ihop med varandra när det är röda dagar hit o dit.
Igår var jag ju o lämnade lite blod..det gick bra, förutom att jag hade dåligt blodvärde, t.o.m under det man ska ha för att få ge, fast det visste dem ju inte innan, nästa gång kommer dem att kolla det innan jag ska ge. Fick även lite järntabletter.. Blev lite snurrig på jobbet senare när jag skulle stänga och det blev lite att göra. Jag fick dricka lite cola o käka en macka så blev det lite bättre. Svårt att beskriva känslan man får..man känner sig matt, slö och lite yr. Så därför ska man ju inte träna samma dag, en gång gjorde jag de, och ett spinningpass av alla grejor, jag höll på att svimma på cykeln.
Idag har jag varit sjukt trött..kan ju ha med det att göra, plus att jag bara sovit ca 3.5 timme inatt..jag slutade iaf kl ett och skulle bara ta en liiiiiten powernap..det blev 1.5 timma. Vaknade helt yrvaken, svag, frusen o hungrig..struntade i träningen, duschade skållhett i en halvtimme, sen blev det mat ist.
För att inte dö av tristess o rastlöshet så hängde jag med Mie o Johanna till Maxi för att handla lite..en lagom utflykt en slö dag som denna. Har spelat lite Betapet med Mie på nätet med..Hon vinner hela tiden den filuren..nån dag ska jag slå henne=)
Vårt favvoställe nr 1=)


En powernap kanske??

1 kommentar:

  1. Galen Elin, inte ska du jaga fram så när du lämnar blod. Jag lämnade igår o körde sen o storstädade på caféet. Jag blev helt färdig!! Idag bättre, jag sov nämligen fler timmar än du.
    Men nu e det ju dax med lite ny Noni så att du får upp blodvärdet lite.. :-)

    SvaraRadera