söndag 12 december 2010

Födelsedagsgelg..

jaha..nu e jag 27 år..jag är glad för att det har varit min dag idag..och så klart fars med..men att bli 27 år inte kul. Inte för att jag känner att tiden rinner iväg på något sätt..men fan jag känner mig inte som 27, jag tycker inte jag beter mig som 27..fast det gör kanske inget. Ska man bete sig på något sätt när man är 27?? Jag tror lite det har att göra med att alla jag umgås med är yngre än mig..man blir ju som man umgås. Jag känner mig inte redo för hela familjegrejen heller..jag trivs så bra som jag har de nu..Jag har ju mitt lilla extrabarn Saga nu och de duger utmärkt för tillfället..Nog filosoferat!
Helgen har bjudit på lite fest med tjejerna på lördagen..det blev en mycket lugn tillställning med mat, tårta och sen spela vi med andra ord, som jag fick i present av dem=) Det är så himla kul spel..jag kan spela de hur mycket som helst=)



Sen blev det lite chill i soffan..alla blev lite trötta och vi kände inte riktigt för att gå ut sen..men vi hade trevligt ändå..det var en kul spelkväll..jag o mie tog en svängom på bk med pommes o dippa iaf=)



Lite tårta o sång på de..från Esktröms!



Och så blev de söndag..min o fars dag..vi fyller år på samma dag!
Idag kändes det skönt att det blev en lugn kväll kvällen innan..jag behövde knappt städa något..och jag var pigg o kry..gick t.o.m till gymmet=)
Kl 4 trillade familjen in för lite kalas med rester från igår och en ny tårta..från Fantasi. Hade ju en del över från gårdagen..men som tur var så rensade Alec rätt bra när han kom..tack för de=) Dem fick med sig resten sen med..haha=)





Det har varit en härlig helg..med alla mina nära och kära=)

Tack för alla fina presenter!

För er som undrar över ticnet..dem går till Åre..imorgon..hihi...mer info kommer=)

2 kommentarer:

  1. Tack Elin för Kalas med goda tårtor:-) Mysigt. Kraaam
    Ha nu en jätteskön vecka:-)

    SvaraRadera
  2. ...förlåt linnea jag glömde lägga med den fina klänningen..men den räknas naturligtvis osså med=) kraaam

    SvaraRadera