lördag 11 december 2010

Julmys...

...idag (läs fredag=) så var det dags för det årliga julmyset hos johanna som vi har varje år. Då träffas vi alla tjejerna på jobbet och delar ut julklappar till varandra och äter lussekatter och dricker julmust. Detta året var det dessutom Idol final! Jag hejade lätt på Minnah,,jag tycket hon gjorde vinnarlåten jättebra..det var verkligen hennes låt. Fast det var ju klart att Jay skulle vinna, men jag hoppades ändå lite, röstade två gånger med fast det hjälpte ju inte. Efter idol blev det lite eftersnack..inte om idol utan jobbsnack..lite om varje, kunder, praktikanter o annat kul=)) Helgen som kommer blir händelserik för en gångs skull..jag ska ha födelsedags fest imorgon med alla på jobbet..ska bjuda på smörgåstårta och tårta från Ekströms..kul att testa något annat än Fantasi lixom. På Söndag är det dagen med stort D..jag och far fyller år och det blir lite kalas med familjen och mormor o morfar inne hos mig..då med tårta från Fantasi..får ju gynna båda lägren så att säga=) Nästa vecka är jag minsann ledig, fast det har jag sagt innan..ska åka iväg..vart får ni reda på sen när jag med vet=) Här kommer kvällen i bilder..det var ju en liten tjej som stal hela föreställningen..ni kan ju gissa vilken.."vår egen lilla Saga<3" som alla ville mys med=)











Utlottning av julklapp

1 kommentar: