onsdag 8 december 2010

okej...

...jag vet att jag är dålig på att blogga nu, vet inte varför..har lite skrivkramp tror jag, och sen händer det inte så mycket i mitt liv. Jag spenderar dagarna på Fantasi,,hemma eller på friskis. Jag är dålig på att umgås med folk.
Dagen på jobbet dåå..den blev 4.45-14.15..1.5 timme över tiden..det skyller jag på alla sm som har kommit in. 6 stora tills imorgon och sen fler till fredag o lördag..det krävs ju lite planering för det. Men...i helgen är det jag som är leeeedig! Första hela lediga helgen sen typ oktober nån gång..eller förresten det verkar bli någon timme på söndag kväll,,efter mitt o fars födelsedags kalas. Jag o Mie ska slänga ihop 50 st landgångar som ska vara till måndag morgon..Och dessutom...är jag ledig nästa vecka med..mån-fre..vad ska jag göra då tro?..det vet jag faktiskt inte ens själv=)
Efter jobbet så var det jag som tog en powernap i solariet..sen var det schema möte med mie o sara hemma hos mie. Vi gör upp vårt helgschema innan alla andra så vi får dem tider vi vill ha..en heltids personal förmån=) 45 min löpning på bandet på friskis..mitt i alltihopa så bara dog bandet..as störigt! jag hade en 15 min kvar..men om min matte stämmer så blev det ca 7.7 km på 45 min!
imorgon har jag sovmorgon..då ska jag hem till linnea o äta frukost o mysa med saga..det var längesen nu..längtar=)

1 kommentar: