onsdag 29 december 2010

ny färg..

..har varit o piffat upp mitt slitna hår..det behövdes verkligen kan jag säga. Det var otroligt stripigt..om de nu är ett ord=) Lite färg och en liiiiten klippning..vill fortfarande behålla det långa ett tag till=) Så här blev det iaf..det ser lite svart ut på bilderna men det är en del rött i det med..



För övrigt så har det varit 4.45-13 på jobbet idag..en rätt lugn period nu så här efter jul..även om folk är inne på resan håller dem sig mest inne i centrum..vi ligger ju 5 cm utanför så då orkar inte folk gå till oss=)
Träning blev det direkt efter jag slutat..en runda i gymmet där jag träffade på Emma Nero som visade mig lite nya metoder till att slipa överkroppen inför beach 2011=) Tack för de Emma=) Körde lite intervall spring på löpbandet..kuta 1 min..vila 45 sek..i 10 min...Nu håller jag kväll..imorgon har jag tagit ledig för då ska jag, Linnea o Saga ta oss till Sölvesborg och hälsa på vår fina vän Hanna..ska bli så kul för vi har inte setts sen i somras!
Kraaaaaam

2 kommentarer:

  1. Ingen fara, det var väldigt roligt att vi kunde träna lite tillsammans. Du vet, vi är ju biffarna ;) Bra jobbat btw. :) Dessutom så blev ditt hår väldigt fint. Det klär dig jättebra :)

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt Elin. Ge Hanna en stor kram från oss:-)

    SvaraRadera