fredag 3 december 2010

Jag älskar fredagar=)

...oavsett om jag ändå ska börja jobba kl 6 imorgon..så är det ändå¨något speciellt med fredag..den är lite mysigare än alla andra dagar=) Dagen har flygit iväg på jobbet idag, jobbade 4.45-13..Inte mycket spännande hände..det är halt och jävligt på golvet, det är inte kul med snö i stan..bara på landet, men det är nog för mycket begärt=)
Träning stod på schemat..idag utökade jag mitt kort till ett allkort, så idag kunde jag vara i gymmet med,,och jag invigde mina nya hörlurar..fy vilket bra inköp måste jag säga, jag behövde inte röra dem under hela tiden..Tackar Alec för de..som var där med sina hörlurar med och tränade=)
Hem o lagade mat..det blev kycklingfilé m wookade grönsaker o ris o sweet chilisås..mitt projekt äta mer grönsaker går faktiskt rätt bra=) Nu sitter jag precis där jag vill.. i min egen soffa o bara jag..ibland blir jag på sånt humör då jag bara vill vara hemma med mig själv som sällskap..oavsett om det är fredag..ikväll vill jag vara en ensamvarg..=)
Kramar

1 kommentar:

  1. Jaa, visst är det skönt att bara vara med sig själv ibland:-) det tycker jag också. Kraaam

    SvaraRadera