söndag 5 december 2010

Lördag-Söndag!

..den bjöd på jobb 6-15..efter förra helgen så väntade jag mig en dag med kaos, men så blev det inte..det blev som en vanlig lördag kan man säga..Jag tror det var många som var insnöade som stannade hemma istället. Men vi hade o göra ändå..Tårtorna var i sin ordning denna lördagen..det är ju positivt=)
Väl hemma så var det till att svira om till festklänning..inflyttningsfest hos Therese o Basse..Dem hade valt att ha klädkod..man var tvungen att ha något rött och rosa på sig. Det positiva med det var ju att jag har bara en röd klänning så jag slapp vela hit i dit om vad jag skulle ha på mig, det gjorde att jag kunde chilla i soffan lite längre innan=)
Efter en liten för-förfest nere hos mie så begav vi oss till Darins huset dit dem flyttat, omg vilken fin lägenhet dem har fått tag på, och med en walk in closet..varje tjejs dröm..min med=)
Det blev en jätterolig utekväll som slutade på t-baren där vi dansade loss=) Jag, Mie o Filip avslutade med vår fina tradition med bk mat hemma hos mie..det är ju nästan halva nöjet med att gå ut..nattamad=)

Idag skulle vi egentligen åkt till Tyskland för att handla lite dryck..men eftersom det vart inställt så blev det sovmorgon..Igen..så tänkte jag, mie o filip käka frulle på Maxi kassa14..ännu en tradition..fast idag så bröts den av att blev bjudna på frukost hemma och filips bror o hans tjej ist..mycke trevligt med nybakta scones o allt, det slår faktiskt pommes m fanta på maxi=)
Efter en eftermiddag där så blev det ändå en runda på maxi för att inhandla lite bakis godis..mina traditionella jordnötsringar..mycket traditioner på "dagen efter" känner jag..lite tråkigt kanske=) Pizza har det blivit idag med o nu ska jag sitta i mina mjukis i soffa heeeela kvällen=) Kramar!!!

Mingelbilder=)




Strike a pose!




Min vän, kollega, partypolare mie..som kvällen till ära fyllde hela min väska med polkagris och gelehallon..idag är den full med socker..tack Mie<3


Salut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar