söndag 7 november 2010

En dag vid havet..

Som sagt så var jag uppe rätt tidigt idag..fortsatte att skruva lite på min byrå..den är snart klar. Tog bussen ut till Degeberga och vi for till havet jag, mor o far..min favoritplats där vi har haft så många piknickar(?) när jag var liten. Och jag tröttnar aldrig på att åka dit, det är särskilt härligt på hösten och vintern..frisk luft gör en gott!
En titt på det nyrenoverade Örakaret, men där var ingen lax ännu..brukar kolla på när den hoppar i dem små fallen..allmänt mysigt.
Sen körde jag o far och åt på Forsakars gården, mor skulle på noni träff.. jag åt en supergod pytt i panna, verkligen asgod! Det är nya ägare där och dem verkade jätte trevliga och maten var jättegod så jag hoppas att det kommer gå runt för dem=)
Nu ska jag skruva lite mer på min byrå! Imorgon ska jag jobba 13-19,,men måste upp o tvätta kl SJU! Det var någon idiot som har tagit den tiden jag brukar ha på söndagar..och jag måste verkligen tvätta..grr,)




1 kommentar:

  1. Tack söta Elin för att vi fick del av din dag med picknick vid Haväng. Det är så kul ni barn uppskattar detta o fortsätter att åka hit i vuxen ålder... att alla våra små utflykter vi gjort när ni var små, satt sådana djupa spår i er. Det är inte de stora semestrarna som betytt mest tror jag utan de här små utflykterna hemma omkring. Det värmer våra hjärtan.
    Kraaam

    SvaraRadera