torsdag 25 november 2010

Fullspäckad dag=)

Idag har det varit en lååång dag..och jag har spenderat dem flesta timmarna med min kära kollega mie..och så klart sara lite sen på kvällen med=) Det är väl bara positivt!
Först jobb 6-15..det har väl varit en lugn dag..praon kom inte p.g.a magsjuka..vi sa stanna hemma för fan..vi vill inte ha någon smitta här. Så jag fick göra pajer sen på e.m..det blev succe=) Kl tre var det jag o mie som gav oss ut på stan för uppdrag julpynt till jobbet. Vi hade tagit på oss att pynta våra skyltfönster..vi var en sväng på classe, indiska..en sväng på Darins.
Kl 4 var det jag som tog kakor med hem till linnea, saga o alec och fikade..Dem hade ett splitter nytt bilspel..där fastnade jag o alec och linnea o saga satt och tittade på. Det är skitkul med bilspel..en framtida turnering kommer det definitivt bli..jag o linnea får spela mot varandra, vi har inte en chans mot killarna=)
Klockan sex var den instämpling på jobbet igen för att pynta fönstren..jag, Mie o Sara..det var bara trevligt och mysigt, och min julkänsla kom lite smygandes=) Det blev fika med lussekatt och julmust med..nu är kvällen fullbordad och jag ska läsa nya veckorevyn=)
Imorgon ska jag till malmö o kolla på idol..live!

Mie på hugget med snöspray=)


Snyggt o stilrent=)


Det fattas tyvärr lite tårtor för att fönstret ska vara komplett..hoppas det kommer upp imorgon=)


Fika på de...myyyys=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar