måndag 1 november 2010

jahapp

Måndag idag,,cp veckan på jobbet..alltså den veckan där jag har 6-15 på måndagar, detta inträffar var tredje vecka. Jag o Mie brukar läsa Maxi bladet..även så idag. Fortfarande problem med kassan..vi har inte kunnat ta kort på hela helgen, idag skulle det fixas, men när jag gick från jobbet så hade det inte hänt något. Han som var där gick mest runt o prata i telefon och drack kaffe..vid tio sa han att han skulle komma tillbaka om en timme..kl 3 hade han inte kommit ännu. Förtroendet är ju inte på topp om man säger så...
Nog om de..Jag tänkte gå på medel puls pass 16.30..och jag blev sjukt besviken när jag kom dit och det inte var hon som brukar ha passet som skulle ha de..istället var det en annan som jag inte gillar alls..och inte nog med de..jag hade även glömt mitt kort. Så jag vände igen och cyklade inom kära Maxi och handlade massor med mat..Jag tycker det är rätt så intressant att kolla på vad andra handlar när jag står i kön..försöka lista ut om dem har familj,,hur nyttiga och ekonomiska dem är..och jag har aldrig fattat varför vissa köper stor-pack med okolsyrat vatten..vi har ju världens bästa vatten i kranen! Undrar vad folk tänker när dem ser vad jag handlar..kycklingfile, skinksnitzel, falukorv, prinskorv, bacon, bruna bönor, inte att jag är vegeterian iaf=) Lite bas grejor måste man ju ha.

Jag var fortfarande taggad till att träna..tänkte dra ut i Björket och springa men blev starkt nedröstad av Linnea när jag berättade det för henne..inte när det är mörkt..nehej..Stack tillbaka till Friskis, köpte en gymbiljett och sprang 5 km där ist..29.30 min! Längtar tills mina nya hörlurar kommer..då ska jag springa ännu mer!
Nog med snack..nu ska jag kolla på matrix nr 2 och käka vindruvor=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar