lördag 20 november 2010

Jobb helg..

Denna helgen händer det inte mycket förutom att jag ska på bio imorgon med emma o p..vi ska kolla på Harry Potter! Annars så är det hemma och på fantasi som ni kan hitta mig. 6-15 idag och imorgon..men det gör inte så mycket..det är kul att jobba på helgen för det är lite annorlunda jämfört med vardagen..och man får träffa dem andra tjejerna med..=) Idag har det varit en perfekt lagom dag med lagom mycket folk..inte för mycket och inte för lite. Lite lunchrusning på e.m men det skötte Nero o Linnea Ax så himla bra..jag diskade mest..haha=) Det är så himla skönt när man jobbar så bra ihop att fastän det är jättemycket att göra så hänger man ändå med...organiserat kaos kan man säga=)
Detta gjorde jag runt 8.30 imorse=)


Sen var det frukost i vårt moderna personalrum..inklämt bak vid kylen och disken..man tager vad man haver=)


Efter en runda på kära maxi..så blir det nu lördags mys med ett litet julklapps projekt..men det kan jag ju inte säga något om här=)

2 kommentarer: