torsdag 4 november 2010

Hahaha...

..sitter och kollar på That 70´s show..så himla kul! Har precis ätit middag..det blev en köttfärslåda blandat med cf och taco krydda..med sallad..Mums=)
En vanlig dag på jobbet..6-15 med mie..En man kom och köpte paj 8.15 imorse..hur normalt är det att äta middag så tidigt på morgonen..vi har ju lixom frukost buffe..fast det kan man ju inte säga. Killen som ska fixa kassan kom vid tio..,vid tre var han fortfarande inte klar. Men han lovade att det skulle lösa sig idag..vi har inte haft kortterminalen inkopplad sen i fredags..det är nästan en hel vecka..stammisarna börjar bli lite irriterade på det nu..vi med=)
Idag ska jag gå på medel pass..tänkte gå igår men jag råkade somna i soffan en timme..det var nog lika bra för jag somnade sen redan igen halv tio..då behövdes det nog. Och imorgon är jag faktiskt LEDIG!! Det ska bli en kul dag..jag, Sara o Mie ska åka till Väla i Helsingborg och shoppa lite, sen en runda på Ikea..det ska bli kul..ska handla något till lördag..personalfest, sen ska jag köpa en ny byrå..Linnea ska faktiskt jobba för mig..hon saknade att jobba så jag tänkte att det var ett utmärkt tillfälle för henne att jobba, det blir ju bara några timmar ifrån Saga..
Bilder från idag:
Så här snälla är vi mot varandra..Jag gjorde en frukostmacka till Mie, pesto, kyckling, tomat, dill o salt!


Vi gjorde även lunch baguetter till Skånetrafiken..man servar alla i denna stan=)

1 kommentar:

  1. Ha, Far ska passa Saga eftersom jag jobbar o Alec fick erbjudande om extra övertidsjobb.. Det blir jättebra..
    Ha det så kul på Ikea... är lite avis.. men vi får väl ta en egen tur dit snart, far o jag.

    Kram från mor

    SvaraRadera