söndag 21 november 2010

Favorit i repris...


denna dagen började exakt likadant som lördagen..05.35 var det uppstigning..så himla tur att man inte har så långt till jobbet..jag går när klockan stor på 05.48..stämplar in 05.53 ca..Det var samma goa team som dagen innan..jag, nero och linnea axhem stod för underhållningen..inte lika spännande idag som igår..jag fick ta en kopp kaffe för att hålla mig vaken. Lite mer fika på eftermiddagen dock så helt plötsligt blev kl tre och jag gick hem. Chillade i soffan..en powernap för att hålla mig vaken till filmen jag längtat efter sen den förra: Harry Potter..lite nörd varning men jag har läst sista boken först på engelska för jag kunde inte hålla mig tills den kom ut på svenska..sen när den väl kom ut så köpte jag o läste den svenska verisionen med=)
Och filmen gjorde mig inte besviken..har läst att den kunde vara lite långdragen och lämna fler frågetecken än nånsin..men så var det inte alls tycker jag..den var spännande hela tiden och det brukar ju vara så i filmer att man får reda på allt på slutet..och del 2 av den sista boken kommer till sommaren..så jag får bärja mig till dess..även fast jag vet vad som händer..hihi=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar