fredag 19 november 2010

Härliga Fredag!

Dagen började tidigt för mig idag..4.05 ringde det i alarmet..fan, helvete var min första tanke..kunde inte somna igår, la uppe till typ halv ett tror jag. Som tur är så hade vi en del att göra på jobbet så man hade inte tid att bli trött=) c4 energi grabbarna skulle ju ha frukost och jag o Sara fixade 190 halvor, tog drygt en timme att slänga ihop.


Efter att stället tömts efter frukost var det min o saras tur att äta lite..vi kör stenhårt på vår "dra ner på bröd" princip, och vi har sjukt goda knäckebröd som vi gör själva..eller bagarna gör dem ju=) Verkligen as goda..Idag hade vi även vår godis dag så vi åt varsin kladdkaka senare=)


Klockan ett kom Mie o bytte av mig och jag drog mig hemåt..väntade på mor o far, sen gick vi och fikade! Mysigt att gå till ett annat ställe än Fantasi eller Darins, det händer sällan=) En runda inom hm för att mor skulle köpa mascara..den andra hade några ÅR på nacken sa hon..herregud då är det verkligen på tiden tänkte jag!
Nu sitter jag hemma i soffan och myser, det snöar ute...Ska snart på spinning och ikväll ska alla vi på Fantasi äta på Bar-B-Ko....ska bli sååååå gott!

Här kommer en liten bild på en söt tjej som jag lekte lite med onsdags=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar