fredag 5 november 2010

Härliga fredag..

Idag var jag ju ledig..känns lite speciellt att vara ledig mitt i veckan..det händer ju inte så ofta. Jag började dagen mycket aktivt med ett medel puls pass kl 12 med Emma! Sjukt svettigt var de..Sen var det att duscha, gå till Fantasi..käkade lite och kl två var det minsann Linnea som kom till jobbet..första dagen sen i Augusti! Hon var så söt o lite vilsen..hihi..men det gick ju självklart bra=) Vi drog med darins bussen mot helsingborg och Väla för lite shopping. Jag blir alltid sån att när det väl gäller så brukar jag inte hitta nånting..sen när man bara ska kolla och inte har så mycket pengar så hittar man massor! Efter en timme hade jag bara köpt en mössa till mig och ett par örhänge till Linnea..och hon hade sagt till mig-"Köp nu en massa grejor med och inte bara ett linne"- så lite ångest hade jag=) Men det gick bra, jag är nöjd med mina inköp. En klänning till morgondagens personal fest är fixad, eller en byxklänning var det upptäckte jag när ja prova. En lång stickad tröja med=)

Sen var det vidare mot IKEA! kl var 18,45..dem stänger 20.00. Som tur var så visste jag redan vad jag skulle ha..en ny byrå är inhandlad. Det är inte klokt vad pengarna springer iväg när man bara ska köpa "lite plockgrejor" på Ikea..byrån kosta 1500..jag slutade på 2200! Tyckte bara jag köpte lite ljus o sånt..men tydligen inte=) Gardinstänger med förresten..Jag kommer lägga upp en bild när allt e klart!

Hemåt mot Knislinge skogarna för att lämna Sara Persson..in på Fanatsi och lämna grejor där och bilen..och nu är klockan 22.25 och jag kan äntligen sjunka ner i soffan. Inte för länge för imorgon börjar jobbet, 6-15! Mot personalfest!!

Vi i Darinsbussen


Pitstop--mat=)



Jag skjutsade runt Sara på den roliga kärran=)


Fina vänner som kryper in och hämtar mina paket=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar