tisdag 16 november 2010

För 1 år sen..

Åkte jag på kryssning med min syster och mina vänner..och jag hade lugg=)


Vi började i Los Angeles!


Vi gick på walk of fame


Och besökte Universal Studios!


Sedan åkte vi på kryssning!


Där solade vi och latade oss


Lite rörde vi på oss med=)


Sen badade vi med delfiner i Cabo San Lucas, Mexico!


Vi drack strawberry daquiri på stranden i Acapulco, Mexico


Paradise!


Yehaa!


Vi fick även en inbjudan till bryggan av kapten Gunnar, som var svensk!Coolt!



Sen red vi på hästar i djungeln i Huatulco, Mexico!


Sen chillade vi på stan


Vårt hem i 13 dagar


Punta Arena, Costa Rica!


Där testade jag zipline uppe i träden i regnskogen! Skitroligt!



Vi gick på olika evenemang i teatern på båten!


Sen åkte vi genom Panama kanalen, det var mäktigt..och varmt!



Sen blev det ett stopp i Cartagena, Colombia..här var det ännu varmare!



På väg mot Miami blåste det VÄLDIGT mycket uppe på däck!


Framme i Miami!


Miami Beach!


Smile!!


Vilken härlig resa det var! Och fy vad tiden går fort!

2 kommentarer:

  1. Så härligt det verkar ha varit!! Fina bilder på er!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder och vilket fint blogginlägg med bara bilder o korta meningar men du berättar allt som behöver sägas. Men jag saknar en... den bästa bild jag sett ever, inte bara för att det är du och Lelle utan för att den bara är sååååå bra.. Kan du redigera ditt inlägg o putta dit den? Jag tror du vet vilken jag menar..
    Roligt att se.. man blir bara glad!

    SvaraRadera