lördag 13 november 2010

En lugn lördag...

...hade man ju kunnat hoppas på..men icke. Det var körigt på morgonen imorse när jag o mie trillade in kl 6 och skulle öppna. Jag fick göra allt själv för mie var tvungen att hjälpa till lite i bageriet pga av lite slarv och en släng av lathet tycker jag faktiskt. SÅ vi blev lite försenade i vårt arbete men det var inget att dö för..Jag blir alltid lika förvånad över hur många som är uppe i rörelse en lördag morgon..vi har folk t.o.m lite innan vi öppnar kl 7 som handlar frallor..herregud människor..gå hem och sov för böveln!
Slarvet spred ut sig under morgonen och vi fick redigera lite tårtor som blivit fel,..Lite drygt är de..man kan tycka att man borde göra sitt yttersta för att få tårtan så bra som det går..dels för att kunderna ska få det dem beställer..men mest för att DET ÄR VI SOM FÅR TA SKITEN FÖR DET SENARE!

Jag hade den korta turen idag, 6-12 rätt skönt med sådana dagar ibland..fast jag blev kvar en stund efter och traggade lite med tjejerna..mycket intressanta samtals ämne idag igen..hihi=)
Idag ska vi på kalas hos Adam som fyllt 11! Ska bli trevligt..Så nu ser jag fram emot ca 2.5 timmars slappande i soffan..ska spela lite Betapet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar