onsdag 6 oktober 2010

..ja då var jag hemma igen efter lite mys med Saga och Linnea..efter pantningen så stack jag hem till Linnea som låg i sängen och slappade..just då verkade det rätt skönt att vara mamma ledig men jag kan tänka mig att det kan vara riktigt jobbigt ibland med..kanske=) Tror det gäller att inte ta på sig så mycket saker att göra hela tiden..bara vara helt enkelt..ett steg i taget som vissa säger=)
Efter att Saga ätit, rapat, fisit, ätit lite till, fisit, kissat, bytt blöja..så var det min och linneas tur att äta,,vi gjorde det enkelt för oss..mc donkan..det var gott. Sen en runda in på domus och handla lite..hem och kollade på halv 8 hos mig..myst lite med Saga, som catching up med Linnea..en helbra eftermiddag helt enkelt. Nu ska jag snart hoppa i säng..ja, jag vet Linnea o Alec..det är tidigt..men jag ska upp 04.15 imorgon med! Seeeen på fredag har jag min efterlängtade sovmorgon. Denna veckan har varit lite omkastad, jag har haft fyra tidiga dagar och bara en stängning, nu på fredag..men men..så är det ibland! Kram på er..här e lite bilder=)

Pantjobb!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar