måndag 4 oktober 2010

Måndag!!

Idag var det tillbaks på jobbet..6-15 har jag jobbat idag..Det kändes helt okej att vara tillbaka, hade ju en del skvaller att ta igen med Mie, och hon ville höra om Tyskland, fram till 9.30 tror jag vi hördes mest på hela caféet=) Kanelbullens dag är det idag..Jag har t.o.m ätit en fast jag inte är så förtjust i dem, men jag åt bara de i mitten, det är ju godast=) Inte mycket mer har hänt på jobbet..Jag följde med Linda o Viktor till mc d efter jobbet och fikade lite..sen gav jag mig ut i spåret..slog till med 7 km idag. Jag har aldrig sprungit så långt i hela mitt liv..idag var jag taggad och då ska man ju passa på! Sen har jag terroriserat Linnea med samtal och sms för att jag var kelsjuk med Saga..och för att snacka lite=) Gick t.o.m hem efter löpturen och ringde på dörren men det var ingen hemma..Var höll du hus Syrran!!! Nu är jag hemma och är rätt slut i kroppen..så nu blir det bara soffan för resten av kvällen!
Före löptur,,taggad!


Efter löptur..svettig och röd i ansiktet..=)

2 kommentarer:

  1. Du är SÅ duktig Elin. Jag är riktigt impad!!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Duktig du är!! Jag var ju ute en sväng på stan med Saga, vi missade varann juuuue!

    SvaraRadera