fredag 8 oktober 2010

Fredag!!

Idag är det fredag..tjoho!! Även om det är jobb 6-15 hela helgen så är det ändå något speciellt med fredag=) Idag har det varit jag, mie o sara på plats hela morgonen. 10 smörgåstårtor(sm) att dekorera..efter något sådant så vill man inte se en sm på läääänge. Det är liksom inget speciellt med det längre, det tyckte jag innan jag började på Fantasi. Allt gick bra iaf..tiden har sprungit iväg idag. Jag i Mie slutade vid halv två..gick till Maxi och handlade inför ikväll. Jag har bjudit hem hela familjen på tacos..får väl se det som en inflyttningsmiddag, även om jag bott här sen förra julen, bättre sent än aldrig!

Gunnel till mig idag:"Vill du vara med och jul-dekorera fönstren sen?"
Jag: "Ikväll?"
Snacka om förvirrad..det är ju två månader kvar till jul=)

Imorgon är det mie, o jonnas efterlängtade fest..årets fest kallas det..haha. Temat är Fångarna på Fortet..med Gunde o Agneta som sig bör, två lag, jakt på nycklar osv. Vet inte riktigt vad som ska hända med det ska bli kul, spännande med något annorlunda! Mycket bra initiativ tjejer!!
Kramar=)
En klassiker..Mie o Sara lite trötta på sm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar