onsdag 27 oktober 2010

Onsdag...fredag??

Idag har det känts som fredag på jobbet, vet inte riktigt varför, kanske för att jag bara brukar öppna på fredagar? Bra har det gått iaf..en vanlig dag helt enkelt. Någon hade beställt en marsipan figur formad som en snopp..i normal storlek..det är ju en definitions fråga kom vi fram till. Vem beställer de förresten..det hade jag tyckt varit pinsamt. Jag har faktiskt varit med om en kille som var inne och beställde en stor tårta formad på samma sätt..han tyckte det var jätte pinsamt, det syntes på honom..det skulle tydligen vara som ett skämt.

Slutade klockan ett..tänkte gå på stan och sen hälsa på Linnea..men hon har blivit sjuk den stackaren=(..så det blev ändrade planer..åkte med Linda ut till Degeberga och chillade och lekte lite med barnen..spelade tv spel o sånt kul. Dem är faktiskt rätt snälla..om man tittar under ytan..haha..Linda färgade håret..och hon blev jättefin! Bussen in till stan igen och nu är jag här..ska äta en liten macka nu och njuta av att jag har sovmorgon imorgon! KRamar!

Två små busar och en stor=)

1 kommentar: