måndag 11 oktober 2010

Måndag hela veckan..

Jag har tappat inspirationen lite..vet inte riktigt vad jag ska skriva, kanske för att jag inte gör så mycket mer är jobbar, tränar, äter, sover=) Imorgon har jag min efterlängtade sovmorgon..det var förra helgen sist. Ska sova minst 11 timmar inatt=)
Jag o Sara Persson har en deal om att vi får välja två dagar i veckan att äta gottis på. Om vi bryter de så måste vi springa en mil på Söndagen=) Första dagen idag och jag har valt fredag, söndag att kränga på. Det har varit lite svårt att hålla sig, brukar ha en svag timme runt 11 på fm..men jag har lyckats..tar en dag i taget=) Och det har blivit ett friskis pass idag..fast jag blev mycket besviken på att det inte var hon som det brukar vara, det var en standin..hon var kass, jag blev knappt svettig..men det är väl bättre än inget=)


Lite bilder från helgen på jobbet:
Vid ett tillfälle när vi var själva på hela företaget så passade vi på att spexa lite.. lite styrketräning..spelade även fotboll med gamla baguetter..och en kycklingsallad, fast det var inte så lyckat, den spred ut sig på golvet haha..men vi fick oss ett gott skratt kl 7 på morgonen


Lite seriösa var vi med..ännu en sm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar