onsdag 20 oktober 2010

Onsdag..

..I motsats till igår som var en superhärlig dag..så har idag inte alls varit särskilt speciell..En del att göra på jobbet idag..bara käkat typ två frallor på hela dagen..så när jag väl slutade kl tre så hade jag huvudvärk och var svintrött. Jag stod t.o.m och blundade i kön på Domus=) Väl hemma så käkade jag lite mat för att få lite energi..men det blev ändå en powernap på 1.5 timme. Jag gillar inte att sova så mycket på eftermiddagen, jag brukar bli illamående efter en så lång nap..30 min är det ultimata..säger powernap-experten! Nu sitter jag som ett kolli o soffan och orkar inte göra någonting..tur att det finns tv o internet.

Gissa vad jag ska göra i helgen..(Bortse från röran på mitt köksbord, vet inte hur det blir så efter varje gång jag städar=)

spela badminton! Det var flera år sen jag spelade sist..men det sitter i ryggmärgen..ska bli så himla kul!

Lämnar er med ett tänkvärt citat:
"När man lär känna en man, dömer man honom efter kläderna. När man skiljs från en man, dömer man honom efter hans hjärta" :Hur ska jag döma mina medmänniskor idag??:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar